01 – Strony internetowe

Jakie korzyści dla klienta komunikuje Twoja obecna strona internetowa?

Czy Klient wie co zyska wybierając Was?
Wie w czym jesteście lepsi od innych?

02 – Twój Klient

Czy zastanawialiście się kiedyś w firmie

Kto jest Waszym klientem?

Jak szuka?

Jak kupuje?

Kiedy szuka?

Co wpisuje w wyszukiwarkę?

Czy jak siedzi przed wyszukiwarką, to jest już zdecydowany na zakup, wie czego chce i tylko porównuje oferty?

Czy może w Waszej branży proces zakupowy trwa dłużej i kiedy klient zaczyna szukać rozwiązania w Google, to trzeba go dopiero edukować i nakierować na to czego potrzebuje?

Czy jeśli znasz swoje przewagi, czy odpowiednio komunikujesz je swoim klientom?

Czy gdy odpowiedni klient trafia na Twoja firmę, to czuje że masz mu do zaoferowania cos więcej?

Klient czuje, że Twoja oferta jest kierowana właśnie do niego?

Czy naprawdę dobrze znasz swoich klientów?

Czy znasz prawdziwe problemy swoich Klientów? 
Prawdziwe, to znaczy nie te, które Tobie wydają się prawdziwe, tylko prawdziwie prawdziwe.

Odpowiedz sobie na te pytania i wówczas do nas wróć.
Żart, pomożemy Ci!

03 – Twoja firma

Twoje przewagi konkurencyjne

04 – Kto zbuduje Twoją stronę

Strona internetowa dla firmy.
Na co zwrócić uwagę?

Nasza konkurencja mówi tak:

“Nasze strony cechuje indywidualne podejście”

“Zawsze przygotowujemy spersonalizowany design”

“Nasze strony są responsywne, czyli dopasowane, do każdej rozdzielczości ekranu”

I wiele innych, tego typu frazesów.

I co z tego?

Każda szanująca się firma tworzy indywidualny design, buduje strony responsywne, bo to dzisiaj jest standardem.

Design naszej strony. No cóż, porównaj proszę z innymi i oceń sama/sam. Jesteśmy tu stroną, więc nie nam to oceniać :)

My mówimy tak:

Współpracuje się z nami ciężko.

Zadajemy dużo trudnych i niewygodnych pytań, zrobimy z Tobą porządny rachunek sumienia.

Dlaczego warto wybrać nas?

Budujemy strony w oparciu o buyer personę, problemy i wyzwania Twoich klientów, lejek sprzedażowy i proces zakupowy grupy docelowej.

Rezultatem naszych działań nie jest jedynie “ładna strona”, tylko miejsce w Internecie, które ma prowadzić Twoich klientów za rękę i umożliwić im zostawienie pieniędzy w Twojej firmie.

Sprawdźmy Twoją stronę

Przeprowadzimy darmowy audyt Twojej strony firmowej. Audyt wykonany przez człowieka, a nie darmowy generator audytów. Dowiesz się, co i jak możesz poprawić, aby zwiększyć sprzedaż w swojej firmie. To nic nie kosztuje.

05 – Dlaczego My

Co zyskasz, zlecając nam projektowanie strony internetowej?

Uściślijmy, że to nie do końca zlecenie wykonania, ponieważ bez Ciebie nie powstanie dobra strona.

Jeśli szukasz firmy, której powiesz:

„Poproszę stronę” i oczekujesz, że powiemy:
„Należy się 5000 zł i za dwa tygodnie wyślemy gotową stronę”, to lepiej, jak najszybciej opuść naszą stronę.

Nie jesteśmy „agencją projektującą piękne strony internetowe”

Rdzeniem naszej działalności jest wdrażanie kompleksowych rozwiązań, które w dłuższym terminie, pozwolą rozwinąć Twoją firmę w świecie online.

Owszem są firmy, które zrobią wszystko za Ciebie

Zastanów się jednak nad skutecznością takiej strony, która powstaje w absolutnym oderwaniu od biznesu.

06 – Przewagi Croissant

Podzielmy korzyści dla Twojej firmy, jakie niesie współpraca z nami na 3 główne aspekty:

Strona internetowa

Znajdziemy Twoje przewagi konkurencyjne

Jest to najważniejsza rzecz w każdym biznesie. Jak chcesz przyciągnąć do siebie klientów, skoro nie masz im do zaoferowania niczego więcej od innych?

Tworzymy Twoją buyer personę

Dzięki temu wiemy do kogo kierujemy nasz przekaz, a nie mówimy do nikogo, o niczym. W obecnym Internecie nikt nie będzie czytać przekazu, który jest ogólny.

Budujemy lejek sprzedażowy

Podstawa skutecznego pozyskiwania klientów. W biznesie, gdzie proces zakupowy trwa dłużej niż 5 sekund, klienci muszą wpaść do Twojego lejka, aby mogli zostawić Ci swoje pieniądze.

Przeprowadzamy segmentację Twoich klientów

Niezbędny etap, aby móc trafić z odpowiednim przekazem, w odpowiedniego klienta, w odpowiednim momencie jego procesu zakupowego.

Mapujemy proces zakupu

Na swojej stronie chcesz przedstawić ofertę, a zastanawiasz się, czy odwiedzający, znają już Ciebie i Twój produkt, chcą tylko szybko kupić, czy dopiero się edukują, co sprzedajesz?

Szukamy problemów Twoich klientów

Czy Twoja usługa rozwiązuje prawdziwe problemy Twoich klientów? Znasz je w ogóle czy myślisz, że je znasz?

Odpowiadamy na obiekcje Twoich klientów

Na stronie odpowiadamy na pytania i pojawiające się w głowie Twojego klienta obiekcje, dzięki temu klient nie będzie musiał szukać odpowiedzi u konkurencji.

Projektujemy identyfikację wizualną

Dzięki temu będziesz w stanie stworzyć zapamiętywalny, profesjonalny brand. Klient widząc później Twoje barwy będzie podświadomie kojarzyć Twoją markę.

Dopasujemy się do obecnej identyfikacji

Gdy Twoja firma posiada identyfikację wizualną, dopasujemy się do niej, dzięki czemu klient widząc Twoją ulotkę, oklejony samochód, biuro, trafiając na stronę, będzie widział spójność. Tego typu „szczegóły” budują zaufanie i profesjonalizm w jego oczach.

Projektujemy stronę dla Twojego klienta, nie dla Ciebie

Ty rozumiesz swój biznes, łatwo wówczas ulec złudzeniu, że każdy go rozumie. Twoja strona www nie musi Ci się podobać, ma być przygotowana pod Twoją buyer personę, dzięki temu poczuje się zrozumiana oraz że jest w środowisku, które ją rozumie.

Strona prowadzi klienta jak za rękę, krok po kroku, po ścieżce zakupowej

Dzięki temu Twój klient nie trafi w dziurę, tylko będzie zdobywać ważne dla niego informacje, aby w końcu kliknąć przycisk: ZADZWOŃ.

Strona zoptymalizowana pod kątem SEO

Dzięki temu łatwiej będzie ją wypozycjonować w przyszłości, nie trzeba będzie wszystkiego przerabiać, co znacznie obniży koszty.

PageSpeed zazwyczaj 100/100

Nasze strony zazwyczaj mają 100/100 punktów w PageSpeed (nie możemy powiedzieć, że zawsze), dzięki temu strona jest lepiej oceniana przez Google, co pozwala jej zajmować wyższe pozycje, jest to silny czynnik rankingowy w pozycjonowaniu.

Google Search Console i Google Analytics 4

W prowadzeniu jakichkolwiek działań marketingowych – dane to podstawa. Konfigurujemy GSC i GA4, dzięki czemu możesz zbierać, obserwować i analizować dane i zachowania Twoich klientów. Tylko realne dane pozwalają optymalizować procesy sprzedażowe i marketingowe. Nie bazujemy na widzimisiach.

Obsługa strony internetowej

Darmowy audyt

Zanim wydasz u nas złotówkę, wykonamy Ci darmowy audyt Twoich działań, wykonany przez człowieka, a nie automatyczny generator audytów, dzięki temu dowiesz się co robisz źle, a także przedstawimy propozycje rozwiązania Twoich problemów, jeśli będziemy je znać.

Oferujemy kompleksową opiekę nad stroną

Nie zostawiamy klienta z nową stroną i niech sobie radzi, a w razie problemów zostanie na lodzie i teraz niech szuka nowej agencji. Oferujemy pełną opiekę nad Twoją stroną, która przez pierwszy rok jest darmowa.

Dostajesz osobistego konsultanta

Właściciel naszej firmy jest Twoim prywatnym konsultantem, dzięki temu masz cały czas kogoś kto jest w stanie rozwiać Twoje wątpliwości. Opieka nad stroną daje możliwość skorzystania z pomocy eksperta nie tylko w kontekście strony. Chętnie podpowiemy również na pytania dotyczące działań marketingowych, dzięki temu zyskujesz osobę, której możesz się doradzić np. w razie niepokojącego Cię komunikatu w Google Search Console.

Zazwyczaj odpisujemy do 60 minut

Konsultant szybko reaguje na nowe problemy klienta. Zazwyczaj odpisujemy do 60 minut, dzięki temu szybko rozwiejesz swoje wątpliwości.

Kompleksowa opieka nad stroną przez rok gratis. Zawiera ona:

Szybki hosting

Dostajesz jeden z najszybszych hostingów z dodatkową ochroną antywirusową.

Opłacona domena

Coroczna opłata za Twoją domenę jest po naszej stronie.

Poczta email

Profesjonalna poczta email z nazwą Twojej domeny. Jesteś profesjonalistą, to zapomnij o gmail.com

Cotygodniowe aktualizacje

Cotygodniowe aktualizacje wtyczek, motywu, całego WordPressa, a nawet języka php.

Kopie zapasowe

Regularne wykonywanie kopii zapasowych Twojej strony, aby w razie konieczności, dało się ją przywrócić.

24/7 pełne wsparcie techniczne

W razie jakichkolwiek problemów ze stroną, pocztą, etc. Jesteśmy do Twojej dyspozycji i szybko eliminujemy nieprawidłowości.

Darmowa odbudowa strony

Jeśli Twoja strona przestałaby działać na skutek ataku hakerskiego lub z jakiejkolwiek innej przyczyny, odbudujemy ją.

Chcesz porozmawiać o swoim biznesie?

Sprawdźmy, czy możemy pomóc Ci rozwiązać Twój problem.
Odpisujemy do 10 minut.

07 – Najczęstsze pytania

Strona internetowa – koszt i termin, czyli Twoje ostatnie obiekcje

Ile kosztuje strona internetowa?

Na samym rynku polskim, rozpiętość cenowa w dziedzinie projektowania i budowy strony internetowej dla firmy jest tak szeroka, jak cena wiertarki sprzedawanej przez obywatela Rumunii pod Castoramą w Ełku. Na allegro można znaleźć Hindusa, który zbuduje nam stronę za 150zł, a są firmy, które nie zaczynają rozmowy poniżej 15000zł. Co tu wybrać?

Abstrahując od skrajności, można przyjąć bardziej zawężone widełki, choć nadal jest to niesamowite teoretyzowanie, ponieważ każda firma jest inna, jedna w swojej ofercie ma jedną usługę, inna – ponad 200. Jedna sprzedaje usługę, którą wszyscy znają, inna taką, że chyba sami nie wiedzą, co dokładnie robią :) Przy każdym projekcie, proces dojścia do Twojego klienta wygląda inaczej, więc i nasze koszty zawsze się różnią.

Z naszych obserwacji wynika, że dobrze wykonana strona www, dla małej firmy usługowej to koszt między 3000 a 10000 złotych na polskim podwórku. Możemy ustawić się gdzieś po środku tej skali. Nie robimy najtaniej, ale też nie najdrożej (póki co). Na pewno warto się uzbroić w minimum 4000zł. Najczęściej, jesteśmy w stanie wykonać stronę, z której jesteśmy dumni, za mniej niż 6000zł.

Niestety, ciężko podać ogólną cenę dla tak różnorodnej usługi, dlatego musimy Cię zostawić z takim niedopowiedzeniem. Większość firm podaje cenę „od”, ale przecież wiadomo, że każdego interesuje górna granica, bo cena „od” nadal nic nie mówi, jaki będzie ostateczny wyrok.

Ile trwa budowa strony www?

Czas projektu i budowy nowej strony dla Twojego biznesu w największym stopniu zależy od Ciebie. Najczęstsze pytanie wśród naszych klientów to: „Jaki jest orientacyjny czas budowy strony?”. W momencie, gdy dowiadują się, jak pracujemy i ile zaangażowania od nich wymagamy, role niejako się odwracają. Wówczas, to my przypominamy, że warto przyspieszyć. Aby strona została wykonana w sposób odpowiadający naszym standardom, treści na stronie muszą być przemyślane i odpowiednio przygotowane zarówno pod kątem potencjalnych klientów, jak i wyszukiwarek. Przy odpowiednim zaangażowaniu klienta, całość można zamknąć w 3-4 tygodnie.

Pamiętasz o audycie?

Pamiętasz o audycie?