01 – E-commerce

Dlaczego klient miałby wybrać Twój sklep?

Masz ten sam produkt co wszyscy, czym się wyróżnisz?
Klient nie patrzy tylko na cenę, Ty też nie.

02 – Twój Klient

Potrafisz odpowiedzieć na te pytania

Kto jest Twoim idealnym klientem?

Ile trwa proces zakupowy w Twojej branży?

Jak wygląda proces zakupowy?

Jak Twój idealny klient szuka w Internecie?

Czego Twój klient szuka w Internecie?

Czy jak szuka, to jest już zmotywowany do zakupu, czy trzeba go dopiero nakierować?

Przede wszystkim, czy Twoim klientem jest osoba prywatna czy raczej firma?

A jeśli Twoim klientem jest firma, to rozwiązania szuka pracownik czy właściciel?

Pracownik prawdopodobnie będzie szukać do 16:00, a szef pewnie wieczorem, albo w niedzielę, po kościele. Czy o tej porze będzie mógł uzyskać od Ciebie więcej informacji?

Czy istnieje jakikolwiek powód, przez który klient powinien wybrać Twój sklep?

Czy robisz coś lepiej, oferujesz coś więcej niż konkurencja?

Jeśli Twój sklep nie wyróżnia się ceną, unikalnym produktem, najlepszą obsługą, ani żadną wartością dodaną, to pomyśl, co ma przekonać klienta do zrobienia zakupów u Ciebie?

A czy jeśli znasz swoje przewagi, to czy odpowiednio komunikujesz je swoim klientom?

To jest elementarz sprzedaży.

Na szczęście nie musisz sam/sama się z tym męczyć. Jesteśmy od tego, żeby Ci pomóc.

03 – Twój sklep

E-commerce, czyli jak się wyróżnić, gdy każdy sprzedaje to samo?

04 – Projektowanie sklepu internetowego

Sklep internetowy e-commerce
Na co zwrócić uwagę?

Nasza konkurencja mówi tak:

“Mamy 10 lat doświadczenia w projektowaniu sklepów internetowych”

“Indywidualne podejście do każdego klienta”

“Nasze sklepy są responsywne, czyli dopasowują się do każdego ekranu”

i tego typu frazesy.

I co z tego?

My nie mówimy, że mamy indywidualne podejście.

My wchodzimy z butami do Twojego biznesu, zagłębiamy się w nim. Badamy, analizujemy, interesujemy się i podpowiadamy co można zrobić lepiej, aby zwiększyć wartość firmy. Czy to się zalicza do indywidualnego podejścia?

My mówimy tak:

Współpraca z nami nie jest łatwa i przyjemna.

Zadajemy dużo trudnych i niewygodnych pytań, zrobimy z Tobą porządny rachunek sumienia.

Dlaczego warto wybrać nas?

Budujemy sklep w oparciu o wartości oferty, buyer personę lejek marketingowy, problemy i wyzwania Twoich klientów, segmentację klientów i proces zakupowy grupy docelowej.

Rezultatem naszych działań nie jest “ładny sklep”, tylko platforma, która ma prowadzić Twoich klientów za rękę, aż do strony „Dziękujemy za zakupy”.

Sprawdźmy Twój sklep e-commerce

Przeprowadzimy darmowy audyt Twojego obecnego sklepu e-commerce. Audyt wykonany przez człowieka, a nie darmowy generator audytów. Dowiesz się, co i jak możesz poprawić, aby zwiększyć konwersję i sprzedaż. To nic nie kosztuje.

Zrób taki test:

Wyobraź sobie, że masz wspólnika (jeśli naprawdę masz, to sobie nie wyobrażaj) i powiedz mu, że znalazłeś dwie firmy, które mogą zaprojektować i zbudować dla Was sklep internetowy. Załóżmy, że obydwie firmy podały podobne wyceny.

Czym zatem się różnią?

  • Jedna ma 10 lat doświadczenia, indywidualne podejście do klienta i jest elastyczna.
  • Z kolei druga buduje sklepy w oparciu o:
  • nasze przewagi konkurencyjne, które pomoże nam znaleźć
  • buyer personę, którą dla nas stworzy
  • lejek marketingowy, który dla nas zaprojektuje
  • segmentację klientów
  • proces zakupowy, który stworzymy poznając problemy naszych klientów
  • Zanim przejdzie do budowy sklepu, przeprowadza analizę słów kluczowych, analizę konkurencji, branży, rynku. Zagłębia się w naszą niszę.

Która firma bardziej by zainteresowała Twojego wyimaginowanego wspólnika?

05 – Dlaczego My

Jak wybrać odpowiednią firmę do budowy sklepu e-commerce?

06 – Przewagi Croissant

Podzielmy korzyści dla Twojej firmy, jakie niesie współpraca z nami na 3 główne aspekty:

Sklep internetowy

Znajdziemy Twoje przewagi konkurencyjne

Jest to najważniejsza rzecz w każdym biznesie. Jak chcesz przyciągnąć do siebie klientów, skoro nie masz im do zaoferowania niczego więcej od innych?

Tworzymy Twoją buyer personę

Buyer persona lub w sprzedaży B2C – idealny klient. Dzięki stworzeniu buyer person wiemy do kogo kierujemy nasz przekaz, a nie mówimy do nikogo i o niczym.

Budujemy lejek sprzedażowy

Podstawa skutecznego pozyskiwania klientów. W każdej branży, w której proces zakupowy trwa dłużej niż 5 sekund, klienci muszą wpaść do Twojego lejka, aby finalnie, po czasie zrobić u Ciebie zakupy.

Przeprowadzamy segmentację Twoich klientów

Czy każdy produkt w swoim sklepie kierujesz do tego samego klienta?

Mapujemy proces zakupu

Czyli jak nie robić marketingu bez sensu. Znajomość procesu zakupu Twoich klientów, pozwala celować w odpowiednie osoby, odpowiednim przekazem.

Szukamy problemów Twoich klientów

Czy znasz prawdziwe problemy Twoich klientów? Czy Twój produkt lub Twoja obsługa rozwiązują te problemy?

Odpowiadamy na obiekcje Twoich klientów

Jeśli klient znajdzie u Ciebie odpowiedzi na swoje pytania, nie będzie musiał szukać odpowiedzi u konkurencji.

Projektujemy identyfikację wizualną

Dzięki temu będziesz w stanie stworzyć zapamiętywalny, profesjonalny brand. Klient widząc później Twoje barwy będzie podświadomie kojarzyć Twoją markę.

Dopasujemy się do obecnej identyfikacji

Gdy Twoja firma posiada identyfikację wizualną, dopasujemy się do niej, dzięki czemu klient widząc Twoją ulotkę, oklejony samochód, biuro, trafiając na sklep, będzie widział spójność. Tego typu „szczegóły” budują zaufanie i profesjonalizm w jego oczach.

Projektujemy sklep dla Twojego klienta, nie dla Ciebie

Ty rozumiesz swój biznes, łatwo wówczas ulec złudzeniu, że każdy go rozumie. Uwierz, że Twój nowy sklep nie musi Ci się podobać, ma być przygotowany dla Twojej buyer persony. Dzięki temu poczuje się zrozumiana oraz że jest w środowisku, które ją rozumie.

Strona sklepu prowadzi klienta jak za rękę, krok po kroku, po ścieżce zakupowej

Dzięki temu Twój klient nie trafi w dziurę, tylko będzie zdobywać ważne dla niego informacje, aby w końcu kliknąć przycisk: „Kup Teraz”.

Optymalizacja pod kątem SEO

Dzięki temu łatwiej będzie wypozycjonować sklep w przyszłości. Nie trzeba będzie wszystkiego przerabiać, co znacznie obniży koszty.

PageSpeed zazwyczaj 100/100

Nasze sklepy zazwyczaj mają ponad 95/100 punktów w PageSpeed (nie możemy powiedzieć, że zawsze), dzięki temu strona sklepu jest lepiej oceniana przez Google, co pozwala jej zajmować wyższe pozycje, jest to silny czynnik rankingowy w pozycjonowaniu.

Google Search Console i Google Analytics 4

W prowadzeniu jakichkolwiek działań marketingowych – dane to podstawa. Konfigurujemy GSC i GA4, dzięki czemu możesz zbierać, obserwować i analizować dane i zachowania Twoich klientów. Tylko realne dane pozwalają optymalizować procesy sprzedażowe i marketingowe. Nie bazujemy na widzimisiach.

Obsługa sklepu ecommerce

Darmowy audyt

Zanim wydasz u nas złotówkę, wykonamy Ci darmowy audyt Twoich działań, wykonany przez człowieka, a nie automatyczny generator audytów, dzięki temu dowiesz się co robisz źle, a także przedstawimy propozycje rozwiązania Twoich problemów, jeśli będziemy je znać.

Oferujemy kompleksową opiekę nad sklepem

Oferujemy pełną opiekę nad sklepem internetowym, która przez pierwszy rok jest darmowa.

Dostajesz osobistego konsultanta

Opieka nad stroną daje możliwość skorzystania z pomocy eksperta nie tylko w kontekście strony. Chętnie podpowiemy również na pytania dotyczące działań marketingowych, dzięki temu zyskujesz osobę, której możesz się doradzić np. w razie niepokojącego Cię komunikatu w Google Search Console.

Zazwyczaj odpisujemy do 10 minut

Konsultant szybko reaguje na nowe problemy klienta. Zazwyczaj odpisujemy do 10 minut, dzięki temu szybko rozwiejesz swoje wątpliwości.

Kompleksowa opieka nad sklepem przez rok gratis. Zawiera ona:

Szybki hosting

Dostajesz jeden z najszybszych hostingów z dodatkową ochroną antywirusową.

Opłacona domena

Coroczna opłata za Twoją domenę jest po naszej stronie.

Poczta email

Profesjonalna poczta email z nazwą Twojej domeny. Jesteś profesjonalistą, to zapomnij o gmail.com

Cotygodniowe aktualizacje

Cotygodniowe aktualizacje wtyczek, motywu, całego WordPressa, a nawet języka php.

Kopie zapasowe

Regularne wykonywanie kopii zapasowych Twojego sklepu, aby w razie konieczności, dało się go przywrócić.

24/7 pełne wsparcie techniczne

W razie jakichkolwiek problemów ze sklepem, pocztą, etc. Jesteśmy do Twojej dyspozycji i szybko eliminujemy nieprawidłowości.

Darmowa odbudowa sklepu

Jeśli Twój sklep przestałaby działać na skutek ataku hakerskiego lub z jakiejkolwiek innej przyczyny, szybko go odbudujemy.

Istnieje możliwość rozbudowania tej usługi o pełne zarządzanie sklepem internetowym wraz z dodawaniem i usuwaniem produktów, zarządzanie stanem magazynowym, itp. Zapytaj o indywidualną wycenę.

Chcesz porozmawiać o swoim biznesie?

Sprawdźmy, czy możemy pomóc Ci rozwiązać Twój problem.
Odpisujemy do 10 minut.

07 – Najczęstsze pytania

Sklep internetowy – koszt i termin, czyli Twoje ostatnie obiekcje

Sklep internetowy – cena

Największy wpływ na koszt budowy sklepu internetowego ma stopień jego złożoności. Naturalnym jest, że sklep, który zawiera setki produktów, dziesiątki kategorii, jeszcze więcej podkategorii wymaga od nas znacznie więcej pracy budowlanej niż sklep z pięcioma produktami. Tym samym, ilość produktów to oczywiście nie jedyny czynnik. W niektórych wypadkach sklep z mniejszą ilością produktów może być tańszy od tego z większą. Wynika to z tego, że podchodzimy do tematu kompleksowo i po zagłębieniu się w dany temat, może się okazać, że aby sprzedać mało popularny produkt, najwięcej pracy trzeba włożyć w wyedukowanie Twoich klientów w aspekcie tego, co Ty sprzedajesz, do czego to służy, dlaczego powinni to mieć i dlaczego powinni to kupić u Ciebie.

Zdajemy sobie sprawę, że powyższa odpowiedź satysfakcjonowałaby jedynie profesora z Wydziału Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego, dlatego doprecyzujmy. Pomijając największe odchylenia od normy, większość szanujących się firm w Polsce, wycenia koszt budowy sklepu na WooCommerce na kwotę od 4000 do 20000 złotych. Takie widełki to znowu coś na zasadzie opisu samotnego kawalera na portalu randkowym, który pozna miłą panią w wieku od 20 do 60 lat. Niewiele to mówi, ale jesteśmy coraz bliżej :)

Po całym tym niezbędnym wstępie, możemy ustawić naszą firmę, gdzieś w dolnym środku, jeśli istnieje coś takiego. Oznacza to ni mniej ni więcej, że do budowy sklepu e-commerce w firmie Croissant musisz być wyposażony w co najmniej 6000 złotych. W większości przypadków jesteśmy w stanie wykonać bardzo dobrą robotę, z której zarówno Ty, jak i my będziemy zadowoleni w kwocie do 10000 peelenów.

Ile trwa budowa strony www?

Czas projektu i budowy nowego sklepu internetowego dla Twojego biznesu w największym stopniu zależy od Ciebie. Cały czas, najczęstszym pytaniem wśród naszych potencjalnych klientów jest pytanie o to: „Jaki jest orientacyjny czas budowy sklepu ecommerce?”. Podajemy widełki czasowe 4-5 tygodni. To jest czas, w jakim jesteśmy w stanie wykonać sklep, z którego jesteśmy dumni. Oczywiście, czas ten odnosi się do przeciętnego sklepu, który zawiera do ok. 200 produktów. Jeśli masz w ofercie tysiące produktów, czas budowy adekwatnie się wydłuży, jednak nadal najczęstszym powodem opóźnień w projekcie jest sam klient.

Staramy się od początku edukować naszych klientów, że ich zaangażowanie jest równie ważne, co nasze. Szczególnie w przypadku, gdy chcesz mieć naprawdę dobry sklep internetowy, bo oczywiście można wszystko zrobić szybciej, wrzucić produkty, opisy skopiować ze strony producenta i udać się na pielgrzymkę na Jasną Górę, celem modlitwy o powodzenie. Jednak, jeśli tu jesteś, to wiemy, że Cię to nie interesuje.

Pamiętasz o audycie?

Pamiętasz o audycie?