01 – Pozycjonowanie wizytówki Google

Masz policzone to, ilu klientów odpuszczasz przez swoją arogancję?

86% osób korzysta z Google Maps, aby zlokalizować firmy i zdobyć ich adres lub telefon.

Jeśli to nie Ty jesteś w TOP3, to jak mają Cię znaleźć?

76% osób odwiedza lokal tego samego dnia, a 28% klientów kupuje.

Pytanie czy od Ciebie?

02 – O czym mówimy

Wizytówka Google – co to takiego?

Wizytówka Google to strona firmowa w serwisie Google Moja Firma (Google My Business). Wizytówka Google to bezpłatne narzędzie, które pozwala firmom na zarządzanie swoim wirtualnym profilem w Google. Dzięki temu, klienci mogą łatwo znaleźć informacje o danej firmie, takie jak adres, godziny otwarcia, numer telefonu, zdjęcia i recenzje.

Mówiąc „po polsku”, wizytówka Google to ten wynik, który wyświetla się obok mapy, gdy szukamy lokalnych biznesów. Warto wiedzieć, że wizytówki wyświetlają się w różnych miejscach i w różnych konfiguracjach.

Gdy wpiszesz np. „IPhone”, to nie zobaczysz żadnych wizytówek, Google zakłada wówczas, że szukasz produktu, więc wyświetli Ci strony z kategoriami i danymi produktami. Gdy z kolei wpiszesz „salon kosmetyczny”, to po reklamach, Google pokaże Ci mapę z Twoją lokalizacją i 3 lub 4 najlepiej wypozycjonowane wizytówki.

Jest to tzw. user intent, czyli Google rozróżniając naszą intencję stara się odgadnąć, czego szukamy i który wynik najlepiej zaspokoi naszą potrzebę.

46% wyników Google to szukanie lokalnych firm. W Twoim mieście to tysiące osób miesięcznie.

źródło: „Ty, no mówię Ci”.

03 – Znowu robimy lepiej

Brak umowy na pozycjonowanie – nasz standard

Jak we wszystkich pozostałych naszych usługach związanych z pozycjonowaniem organicznym, tak i w przypadku Pozycjonowania w mapach Google – zapomnij o długoterminowej umowie, z której ciężko się wydostać.

Dlaczego miałbyś wiązać się z nami długoterminową umową?

Pozycjonowanie wizytówki to regularne wykonywanie określonych czynności, które w dłuższym terminie mają powodować przesuwanie się Twojej wizytówki w wynikach wyszukiwania do góry.

Umowa zabezpiecza jedynie agencję pozycjonującą przed tym, że będzie mieć na swoje leasingi w przyszłym miesiącu i przed niczym więcej. Nie daj sobie wmówić, że to korzystne dla Ciebie.

04 – Najlepsze lokalnie

Dla kogo sprawdzi się Pozycjonowanie wizytówki, a dla kogo nie?

Przede wszystkim – wizytówki Google służą firmom lokalnym, więc jeśli jesteś np. ogólnopolskim sklepem e-commerce, to nie zaprzątaj sobie głowy wizytówką. Wówczas, lepiej zainteresować się bardziej zaawansowanymi formami marketingu, jak np. pozycjonowanie sklepów.

Pozycjonowanie Lokalne to świetna sprawa dla wszystkich stacjonarnych biznesów usługowych. Zaliczamy tu takie działalności jak:

Branża Beauty, salony kosmetyczne

Kliniki zdrowotne, gabinety specjalistyczne, stomatologiczne, psychologiczne

Specjaliści masażu, trenerzy

Sklepy stacjonarne

Serwisy samochodowe, stacjonarne i mobilne

Restauracje

Hotele

11 – Koszt pozycjonowania

Pozycjonowanie wizytówki Google Maps – cennik

01. uniwersalny

All in 1

Pozycjonowanie wizytówki w mapach Google, zwiększanie widoczności lokalnych biznesów.

500 zł

brutto / miesiąc

Wyjaśnić coś jeszcze?

Nie wahaj się dopytać o cokolwiek. Staraliśmy się rozwiać wszystkie Twoje wątpliwości, acz może nam się nie udało. Pytaj śmiało.

Odpisujemy do 10 minut