Darmowy Audyt SEO
A więc widzisz, że jest coś za darmo i dlatego się tu spotykamy :)
Słusznie, warto skorzystać. Audyt wskaże Ci największe problemy Twojej strony lub sklepu, zarówno techniczne, pod kątem SEO, ale przede wszystkim logiczne, ściślej biznesowe. Sprawdźmy, co komunikujesz swoim klientom!
Opisz nam krótko, co mamy zbadać, zostaw maila, na którego prześlemy gotowy audyt. Jeśli nie chcesz, abyśmy odpisali:
„Ej, tu masz audyt”, to powiedz, jak masz na imię.
Co wyróżnia nasz Audyt SEO na tle konkurencji?
ZAWSZE wykonany w 100% przez człowieka.
Prawdziwy człowiek, ekspert marketingu internetowego, spojrzy na Twoją stronę, sklep, biznes, sprawdzi widoczność, wskaże największe błędy i możliwości naprawy tych błędów.
Najczęściej wykonany przez Generator Audytów.
Nie zawsze, ale najczęściej – darmowy audyt polega na wygenerowaniu audytu strony w darmowym narzędziu do generowania audytów stron :) Za czynnik ludzki trzeba zapłacić.
W pierwszej kolejności pokazujemy DARMOWE rozwiązania.
Chcemy, aby audyt SEO był dla Ciebie maksymalnie wartościowy i abyś na jego podstawie mógł/mogła wdrożyć pierwszorzędne rozwiązania. Zaczynamy od rzeczy najprostszych, które często będziesz w stanie wykonać samodzielnie.
W 99% przypadków wychodzi problem, na który akurat mają rozwiązanie.
Dla wielu agencji SEO, darmowy audyt służy do tego, aby wskazać na Twojej stronie te problemy, na które oni akurat, zupełnym przypadkiem mają rozwiązanie w postaci 12-miesięcznej umowy na pozycjonowanie z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Co za przypadek.
NAPRAWDĘ darmowy. Odbierz, przedyskutuj i tyle.
Nie musisz zostawiać u nas ani złotówki. Odbierz darmowy audyt, przedyskutuj z naszym konsultantem wynik audytu i jesteś wolny :) Naprawdę. Audyt jest całkowicie darmowy – nie ma żadnych ukrytych kosztów małym druczkiem, ani zobowiązań.
Automatyczny darmowy, jak zapłacisz to się przyłożymy.
U większości konkurencji, pełny audyt widoczności w Google, audyt największych błędów na stronie lub sklepie zaczyna się od 1500 zł. Inni oferują darmowy, wtedy jeśli podpiszesz z nimi umowę na SEO – jak myślisz, co wówczas wskaże audyt?