01 – Reklama Google Ads
Strona lądowania to najważniejszy czynnik w skuteczności reklamy
Zjedź niżej i zobacz, czy nasze wizje na reklamę Twojej firmy w Internecie są zbieżne.
Strona lądowania musi spełniać obietnicę z nagłówka reklamy.
Klikasz w reklamę:
Lot do Dubaju już za 37 PLN!
Przenosi Cię na stronę „Wszystkie Loty” i widzisz najtańszy lot za 2137 PLN.
Znasz to?
Co wtedy robisz? Kupujesz?
Dlaczego Twoja reklama w Google jest nieskuteczna?
W pakiecie Premium strony lądowania tworzymy w cenie.
Twoja kampania będzie kompletna.
Zrobimy Ci reklamę tekstową w Google i stronę docelową, idealnie dopasowaną do intencji reklamy.
Dzięki temu klient zostanie skierowany dokładnie tam gdzie chcesz.
Ktoś jeszcze Ci to da?
Sprawdziliśmy to.
Nasza konkurencja, albo milczy na temat stron lądowania (bo nie potrafi ich robić), a ta ambitniejsza robi je. Za jedyne 1500 PLN/sztuka.
Co jeszcze robimy lepiej?
Dobieramy przekaz reklamowy do danego etapu lejka sprzedaży. Przekaz kreujemy na podstawie analizy procesu zakupu Twojej buyer persony oraz segmentacji klientów. Dzięki temu reklama jest przemyślana i odpowiada na realne problemy danego klienta.
Myślisz, że każdego klienta powinieneś traktować tak samo?
Załóżmy, że sprzedajesz Ogrzewanie na Podczerwień.
Pierwszy segment to klient, który jest na początkowym etapie edukacji w tym zakresie, dopiero się rozgląda za różnymi typami ogrzewania do swojego nowo budowanego domu.
Drugi segment, to klient, który wie, że chce ogrzewanie na podczerwień, ale jeszcze nie znalazł wykonawcy.
Czy zastosujesz ten sam przekaz reklamowy dla obu tych segmentów?
Zrobisz taką samą kampanię reklamową dla tak różnych klientów?
Trafią na tę samą stronę lądowania?
Będziesz ich przekonywać tymi samymi argumentami?
A nie zapomniałeś jeszcze o klientach biznesowych?
Myślisz, że na dużego dewelopera będą działać te same argumenty, co na kogoś, kto wziął kredyt na 900 lat na swój wymarzony domek pod miastem?
Dlatego właśnie dopasowujemy przekaz reklamowy do poszczególnych etapów lejka sprzedaży.
Kluczem do skutecznej reklamy jest złapanie odpowiedniego klienta, odpowiednim przekazem, w odpowiednim miejscu i zaproponowanie mu odpowiedniego rozwiązania.
Podoba Ci się nasz sposób myślenia?
Jeśli czujesz, że nadajemy na tych samych falach, to zapraszam do niezobowiązującej rozmowy o Twojej firmie. Odpisujemy do 10 minut.
Ilość kliknięć w Twoją reklamę, to delikatnie mówiąc, nie jest najważniejszy wskaźnik.
Czego brakuje 97% reklam w Google?
Szczerość
Jeśli zależy Ci na skuteczności Twoich reklam, ale skuteczności mierzonej, nie tym, ile osób kliknie w reklamę, tylko tym ile osób poważnie zainteresuje się Twoją ofertą i w końcu kupi, to nie możesz oszukiwać. Co mamy na myśli?
Jeśli piszesz w swojej reklamie RABAT -50%!, a po przejściu na stronę klient nie jest w stanie znaleźć tego rabatu, bo nie istnieje, to tylko sobie robisz krzywdę. Pamiętaj, że w reklamie w Google płacisz za pojedyncze kliknięcie w Twoją reklamę, a więc to w Twoim interesie jest, aby na Twoją stronę wchodziły jedynie osoby zainteresowane tematem, a nie łapanka na byle kogo, aby się złapał.
Klient, który poczuje się oszukany po kliknięciu w Twoją reklamę, nie dość, że czym prędzej opuści Twoją stronę, to na dodatek zapamięta to sobie. Nie będzie chciał z Tobą „ubić muchy w kiblu”.
Spójność – czyli silne powiązanie między tym, co klient widzi w tytule reklamy, a tym co czeka na niego na stronie, na którą trafi po kliknięciu. Można by uznać, że to samo było w punkcie 01. Szczerość. Rozróżniamy to. Do worka z brakiem szczerości wrzucamy tych, którzy celowo oszukują w tytule reklamy, a do braku spójności tych, którzy mają blade pojęcie, co robią.
Gro reklam jest zrobione w taki sposób, że w nagłówku mamy opis danej usługi, produktu, czegoś bardzo konkretnego, a po kliknięciu trafiamy na stronę główną firmy. A jeśli już nawet ktoś pomyślał i stroną lądowania jest strona danej usługi, to nie zawsze nadaje się ona na landing page dla danej reklamy.
W końcu różne słowa kluczowe trafiają w klientów na różnych etapach lejka sprzedaży. Z tego względu, strony lądowania powinny być przystosowane do odpowiedniej buyer persony, na odpowiednim etapie procesu zakupowego.
Spójność
Podstawy w prowadzeniu Google Ads
Według naszych standardów.
Przedstawiliśmy, co robimy inaczej, lepiej niż inni. Poniższe zalety to nadal przewagi konkurencyjne, bo robią je nieliczne agencje, jednak robią. Dlatego nie traktujemy ich, jako nasz wyróżnik. Jeśli zlecałeś/zlecałaś już prowadzenie swoich reklam w Google Ads na zewnątrz, na pewno je docenisz.
Dostajesz osobistego konsultanta
Prowadzący Twoją kampanię jest Twoim konsultantem
Cały czas masz kogoś, kto jest w stanie rozwiać Twoje wątpliwości
Wspólnie z Tobą analizujemy, co można jeszcze zrobić lepiej
Zazwyczaj odpisujemy do 10 minut
Znajdujemy Twoje przewagi
Pomagamy znajdować wartości firmy, uwypuklamy Twoje mocne strony, dzięki temu możesz wypracować jakąkolwiek przewagę rynkową nad konkurencją. W innym wypadku, dlaczego klient miałby wybrać Ciebie?
Reklamy są tworzone pod konkretną buyer personę, dzięki temu są ciekawe, konkretne i klient chce w nie klikać
Remarketing
Łapiemy użytkowników kampaniami remarketingowymi, dzięki temu wiemy, kto lubi buty. Wróć.
Dzięki temu, możemy ponownie złapać niezdecydowanego, tudzież bardziej wyedukowanego i przekonanego potencjalnego klienta i przypomnieć mu o naszej ofercie lub zaproponować dodatkowy rabat
To zawiera każdy pakiet Google Ads
Optymalizacja kampanii reklamowych
Google Ads Cennik
Zarządzanie Kontem Google Ads
Oferta zarówno dla małych firm usługowych, jak i dla średniej wielkości sklepów e-commerce. Wybierz swój plan.
Starter
Budowa i optymalizacja kampanii tekstowych, produktowych, dynamicznych, remarketingowych. Wdrożenie podstawowej analityki.
Premium
Wszystko to, co w pakiecie Starter + możliwość budowy 1 landing page miesięcznie, pod daną kampanię reklamową.
Wszystkie kwoty są cenami netto w PLN, do których należy doliczyć 23% VAT.
Nie uzależniamy wynagrodzenia od budżetu reklamowego Google
Na wstępie należy powiedzieć, że podane ceny są naszym wynagrodzeniem za miesięczne prowadzenie kampanii reklamowych dla Twojej firmy i nie zawierają one budżetu reklamowego dla firmy Google.
Podane wyżej ceny dotyczą wynagrodzenia za naszą pracę w przygotowanie i optymalizację Twoich kampanii reklamowych. Większość agencji reklamowych uzależnia swoje wynagrodzenie od Twojego budżetu, jaki przeznaczasz firmie Google na swoje kampanie. Nie jesteśmy zwolennikami takiego podejścia. Wówczas, w naszym interesie byłoby, abyś płacił/płaciła firmie Google jak najwięcej. Nie chcemy tego. Przeznacz tyle, ile uważasz za stosowne.
Od czego zależą ceny pakietów?
Jak w większości naszych usług, ceny zależą od czasu, jaki musimy poświęcić na daną czynność. Im większa firma, im bardziej rozbudowana oferta, tym więcej energii należy poświęcić na analizę potencjału, analizę fraz kluczowych, analizę konkurencji. Tym samym bardziej czasochłonna staje się analityka Twoich kampanii. Do każdego zadania podchodzimy z największym zaangażowaniem, co potwierdzają nasi klienci. Dlatego, jeśli coś ma być zrobione dobrze, wymaga poświęcenia czasu.
Który pakiet Google Ads jest dla mnie?
W telegraficznym skrócie: pierwsze dwa dla tych, co nigdy nie mieli do czynienia z Google Ads, kolejne dwa dla tych, którzy nie zadają sobie takich pytań :) Rozwijając:
Pakiet Local – sprawdzi się w przypadku firm, które chcą spróbować reklamy w sieci wyszukiwań, ale boją się przeznaczyć większe środki na kampanie. Jest to oferta przygotowana dla firm lokalnych, głównie stacjonarnych, które chcą przyciągnąć więcej klientów do swojej siedziby. W pakiecie, budowa i prowadzenie do 3 kampanii miesięcznie.
Pakiet Pro – idealny dla firm usługowych, których działalność nie ogranicza się do wąskiego obszaru geograficznego. W pakiecie, budowa i prowadzenie do 5 kampanii miesięcznie.
Pakiet Premium – nasz flagowy produkt w dziedzinie Google Ads. Pakiet Premium daje możliwość budowy dwóch personalizowanych stron docelowych dla Twoich kampanii, co drastycznie podnosi skuteczność kampanii, ale o tym już wiesz. Wiesz, prawda?
W pakiecie, budowa i prowadzenie do 6 kampanii miesięcznie.
Pakiet Custom – oferta dla sklepów e-commerce, które potrzebują specjalnego traktowania, a także świadomych firm, zaznajomionych z reklamą PPC. Cena ustalana po kontakcie mailowym.
To zawiera każdy pakiet Google Ads
Wyjaśnić coś jeszcze?
Nie wahaj się dopytać o cokolwiek. Staraliśmy się rozwiać wszystkie Twoje wątpliwości, acz może nam się nie udało. Pytaj śmiało.
Odpisujemy do 10 minut